Blokáda řazení Mister-Lock je zabezpečení estetické pohodlné na obsluhu a vysoce odolné proti překonání. Jejich výroba probíhá podle systému řízení jakosti ISO 9001. Naše blokády jsou výrobky nejvyšší kvality oceněny mnoha medailemi a oceněními.
Firma Mister Lock nabízí dvě skupiny blokád řazení. Prvním je tradiční zajišťovací „TRN,“ blokáda řazení která je montována uvnitř středového panelu. Tento systém se stal velmi rychle nejpopulárnějším produktem v oblasti mechanického zabezpečení vozidel. V současné době nabízíme více než 1.000 trnových blokád
Druhá skupina blokád řazení je moderní a estetická „beztrnová“ blokáda, které máme již v nabídce kolem 700 blokád. Toto inovativní řešení bylo vybaveno blokujícím čepem spojenám se zámkem a stala se součástí blokády, která snižuje na minimum počet úkonů nezbytných k zajištění vozidla. Tato konstrukce zajišťuje, že se naše blokády velmi lehce ovládají a nijak nenarušují interiér vozu.
„Mister Lock“ je nadále modifikován a vylepšován a drží krok s novými technologickými řešeními, která používají výrobci automobilů. Zámky jsou přizpůsobovány na každé nové vozidlo, které se objeví na trhu.
BLOKÁDY JEHLOVÉ
Většina trnových blokád jsou blokády rámové. Jejich montáž se provádí na stávající šrouby, nebo na technologické otvory které jsou vytvořeny přímo výrobcem vozidla. To minimalizuje jakýkoliv zásah do karosérie vozu. „MISTER LOCK“ zabezpečuje vozy s lankovým tak i s táhlovým řazením.
Náhled na konstrukci trnové blokády.
Náhled na středový panel vozidla po montáži trnové blokády.
BLOKÁDY BEZTRNOVÉ
Blokády beztrnové se dělí na čtyři typy. V závislosti na typu kulisy řazení používáme různé typy beztrnových blokád. Tyto typy beztnových blokád jsou „W“, „R“, „Z“ a „K“. Blokady ryglowe łączą w sobie walory skuteczności, funkcjonalności i estetyki dzięki zastosowaniu nowatorskich rozwiązań konstrukcyjnych.
Níže Vám představíme:
- princip funkce beztrnových blokád.
- pohled na konstrukci blokády typu „W“.
- pohled na středový panel po zamontování blokády typu „W“.
- pohled na konstrukci blokády typu „R“.
- pohled na středový panel po zamontování blokády typu „R“.
- pohled na konstrukci blokády typu „Z“.
- pohled na středový panel po zamontování blokády typu „W“.
- pohled na konstrukci blokády typu „K“.
- pohled na středový panel po zamontování blokády typu „K“.
Princip funkce blokád typu „W“, „R“, „Z“.
Chcete-li zamknout zámek, otočte zámkem vpravo a poté stiskněte. K odemknutí dojde po otočení klíče v zámku.
Princip funkce blokád typu „K“
Chcete-li zamknout zámek lehce stiskněte hlavu zámku a pak s ní otočte ve směru hodinových ručiček, až zacvakne západka. K odemknutí dojde po otočení klíče v zámku.
Blokáda „W“ je konstrukce rámová se zámkem, který je pro blokaci potřeba otočit a pak zatlačit.
Pohled na konstrukci blokády typu „W“.
Pohled na středový panel po zamontování blokády typu „W“.
Blokada typu „R“ je zabezpečení rámové konstrukce s trubkou a zámkem, který je pro blokaci potřeba otočit a pak zatlačit.
Pohled na konstrukci blokády typu „R“.
Pohled na středový panel po zamontování blokády typu „R“.
Blokada „Z“ hovorově nazývána „pancéřová“ je blokáda zatlačovací, kde páku řazení blokuje speciální „hák“.
Pohled na konstrukci blokády typu „Z“.
Pohled na středový panel po zamontování blokády typu „Z“.
Blokada typu „K“ je novodobá blokáda s trubkovou konstrukcí a otočným zámkem.
Pohled na konstrukci blokády typu „K“.
Pohled na středový panel po zamontování blokády typu „K“.
Zajímavou verzí je blokáda řízení, kterou charakterizuje odolnost, spolehlivost a účinnost blokace. Blokáda tohoto typu se může montovat jak do vozidel dodávkových, tak do vozidel osobních, kde je odkrytá tyč řízení. Tento typ zabezpečení se na český trh prozatím nedodává, ale těší se velkou oblibou na Holandském trhu a v Ruské federaci.
Pohled na konstrukci blokády řízení.
Pohled na konstrukci blokády řízení.
Pohled na středový panel po zamontování blokády řízení.